Zum Hauptinhalt springen

Neu

• Good Bye SMF 1.1, welcome ElkArte...
    Das Fan-Forum wurde einer grundlegenden Modernisierung unterzogen. Details dazu findet ihr hier

Thema: Dark Angel Merchandise Artikel (16943-mal gelesen) Vorheriges Thema - Nächstes Thema

0 Benutzer und 1 Gast betrachten dieses Thema.
  • Virgin_Killer
  • [*][*][*][*][*]
  • Administrator
  • Lord of the Board
Dark Angel Merchandise Artikel
Antwort #60
Hab ich doch schon im Foren-Shop gepostet ;)
http://www.fan-forum.de/phpbb2/viewtopic.php?t=104
:5jahre:
"...and that´s the bottom line, ´cause VK said so!"

• Senga
  • [*][*][*][*][*]
Antwort #61
Schon klar VK, aber ab heute liefert amazon die books, das steht nicht im shop.

Dachte, es wäre sinnvoll, wenns die leutchens wissen ;D

Antwort #62
Hats sich schon wer bestellt? Wäre diese 20Euro-Grenze net, hätte ichs schon geordert...
Born to be different
Dammned to be different
Born to be dammned

• Maxie
  • [*][*][*][*][*]
Antwort #63
Weiß einer ob das Buch auch in Deutsch rauskommt und wenn ja, dann wann?
"I am the truth of who you are. Our souls are united"

Antwort #64
Born to be different
Dammned to be different
Born to be dammned

Antwort #65
Zitat von: "Maxie"
Weiß einer ob das Buch auch in Deutsch rauskommt und wenn ja, dann wann?

Das würde mich auch mal ganz doll interesieren... Ich will das jetz endlich!!!!!! :((

Hannybaby

• Senga
  • [*][*][*][*][*]
Antwort #66
Ende Oktober kommts wohl raus.

Antwort #67

Antwort #68
Also mal ganz ehrlich, muss das denn sein? Da geht es mir mit dem
Fan-sein doch zu weit, als dass ich mir da so'ne Figur ins Zimmer stelle!

Lisa

Bis irgendwann im nirgendwo dort irgendwo
"Now look what you've done."

• Moonlight
  • [*][*][*][*][*]
Antwort #69
Sogar zwei Ersatzhände liefern sie mit.  :freak: :lol:
Wer Sicherheit der Freiheit vorzieht, ist zu Recht ein Sklave.
(Aristoteles)

• Fan
  • [*][*][*][*][*]
Antwort #70
Das sagt der Verlag über die Bücher:

STEVE SPEAKS (Editor Steve Saffel discusses the new Dark Angel series)

This month marks the beginning of the Dark Angel novels, so we're truly going back to the beginning...and then some. We've always wanted to tell new stories, to reveal the untold secrets of that world and its characters. So we made DARK ANGEL: BEFORE THE DAWN the official prequel to the television series, in which we'll reveal how Dark Angel became a thief, how she came to Seattle, and how she met so many of the people who became central to her life: Original Cindy, Normal, Sketchy, even Logan...sort of. This is perfect for new readers, since they won't have to know anything about the series in order to enjoy this book to its fullest.

From the very first episode, we were fascinated by the world of Dark Angel--a world in which a terrorist attack had plunged the United States into chaos, and infused our society with a third-world layer of poverty and corruption. And there was the military side, as the top-secret, pseudo-military facility known as Manticore unleashed the transgenic super soldiers--some of them beautiful, like Max, others frighteningly grotesque. The television series had a dark, gritty, sexy attitude, and the fact that the series ended so abruptly gave us our golden opportunity.

It became an opportunity in that it made these novels the home for Dark Angel. By working closely with 20th Century Fox and Lightstorm--James Cameron's outfit--we've been able to expand upon the world they created, and all of it has become canon! In DARK ANGEL: SKIN GAME (February), we're going to continue where the series left off, and show how the transgenics deal with being trapped in a ghetto of toxic waste surrounded by the army and facing a serial killer who might be one of their own--a transgenic.

In DARK ANGEL: THE EYES ONLY DOSSIER, we're doing more than just a guide to the world of Dark Angel. The dossier will be written as if by Logan--the cyber-journalist known as Eyes Only. We'll show the official documentation of four of his most important, unsolved investigations, and in doing so we'll reveal things about the government, about the pulse, and about the society of the near future. And there will be lots of excellent, nasty corruption.

We've been incredibly lucky with our authors. The novels are being written by Max Allan Collins, who's famous for the original graphic novel ROAD TO PERDITION, as well as the gritty Nate Heller novels, and bestsellers like SAVING PRIVATE RYAN and THE MUMMY. And for the Eyes Only book, we turned to D.A. Stern, who took exactly this sort of realistic approach with the Blair Witch Project books, including the BLAIR WITCH DOSSIER. No one could have done it better.

So even though the television series has ended, the adventure lives on, and we couldn't be happier with the results. They definitely kick ass!
--STEVE SAFFEL, Executive Editor

• matye
  • [*][*][*]
Antwort #71
Nabnd,

Zitat von: "Senga"
Schon klar VK, aber ab heute liefert amazon die books, das steht nicht im shop.

also Senga, das ist so ganz ähm nicht richtig.  :lol:

Ich warte schon die ganze Zeit auf das Buch und heute ne Mail:

Zitat von: "Amazon"

blah blah ... Bitte haben Sie noch etwas Geduld ... blah ...  ihn in den naechsten 1-2 Wochen zu erhalten ... bah blah

Na toll  :wall: und wer denkt an die armen süchtigen Fans?

bis denne
matye
Notebook-Festplatte (2,5" 60 GB) weit unter Neupreis, nur 17200 Betriebsstunden.
Das etwas störende Kratzgeräusch lässt sich sicher von einem Bastler mit Fingerspitzengefühl und Öl beseitigen.
Da ich mich mit sowas nicht auskenne, leider keine Garantie.

• Senga
  • [*][*][*][*][*]
Antwort #72
Tja matye, wohl nicht schnell genug gewesen was? Waren wohl alle weg und die mussten nachbestellen in usa. das dauert dann 1-2 wochen, das kenn ich auch schon zu genüge.

Antwort #73
Hab mich heut schon beim heimkommen gefreut, denn es lag ein Amazon-Päckchen vor der Tür. Aber nein es war nur ein Teil der Bestellung, das andere wird Versandkosten frei nachgeliefter :-(  Wusste zwar das es wahrscheinlich noch dauert bis es kommt, aber war trotzdem: Voll verarscht :(
Fighting vor PEACE is like fucking for VIRGINITY !!!

• Stefan
  • [*][*][*][*]
Antwort #74

Hier die Kalender seiten vom Dark Angel Kalender!             

hat wohl nich geklappt hier der link        http://imagecache2.allposters.com/images/CALENDAR/CEDCO/5471-4.jpg
Jede sekunde zählt!!!   

Zitat:Jack Bauer